KONTAKT

Kontakt do Podkomisji Rekrutacyjnej nr 1 i 2 dla studiów stacjonarnych:
e-mail: r_stacjonarne@wpia.uni.lodz.pl 
telefon: 661 377 855 (Telefon zostanie uruchomiony od 16 września 2024 r. od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00).

II TURA rekrutacji dla administracji II stopnia rusza 6 sierpnia!

Kontakt do Podkomisji Rekrutacyjnej nr 3 dla studiów niestacjonarnych:

  • jednolite studia magisterskie: prawo(w) - w trybie wieczorowym
  • jednolite studia magisterskie: prawo(z) - w trybie zaocznym
  • I stopień: administracja
  • II stopień: administracja
  • II stopień: prawo podatkowe i rachunkowość
  • II stopień: prawo zatrudnienia: kadry i płace

e-mail: rekrutacjawpia@wpia.uni.lodz.pl 
telefon: 572 826 188 (czynny od 19 sierpnia 2024 r. od poniedziałku do czwartku w godz. 17.00-18.00.​​​​​​) 

 

 

Progi punktowe na kierunki WPiA studia stacjonarne na rok akademicki 2023/2024:
Prawo
 - 537 p.
Administracja I stopnia - 201 p.

Podane wartości wskazują najniższy wynik punktowy, z którym w roku akademickim 2023/2024 kandydaci dostali się na dany kierunek. Progi punktowe na rok 2024/2025 będą zależne od wyników osiągniętych przez tegorocznych kandydatów.

  • Etap 1 - Wybór kierunku studiów. Wszystkie kierunki studiów oferowane przez WPiA UŁ znajdują się na naszej stronie internetowej w serwisie rekrutacyjnym.
  • Etap 2 - Rejestracja w systemie elektronicznej rekrutacji.
  • Etap 3 - Wypełnienie formularza rejestracyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji.
  • Etap 4 - Wprowadzenie wyników ze świadectwa maturalnego lub oceny z dyplomu z ukończonych wcześniej studiów (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) w systemie elektronicznej rekrutacji.
  • Etap 5 - Zeskanowanie zdjęcia i przesłanie go do systemu elektronicznej rekrutacji. Zdjęcie musi spełniać wymagania stosowane przy wydawaniu dowodów osobistych.
  • Etap 6 - Wniesienie opłaty rekrutacyjnej oraz przyporządkowanie wpłaty do odpowiedniego kierunku po zalogowaniu w systemie elektronicznej rekrutacji

UWAGA!!! Aby wziąć udział w rekrutacji na danym kierunku/specjalności należy uiścić opłatę rekrutacyjną najpóźniej ostatniego dnia zapisu wynikającego z daty podanej przy wybranym kierunku/specjalności. Kwotę należy wpłacić na wygenerowany przez system rekrutacyjny indywidualny numer konta. Można to zrobić zarówno na poczcie, jak i przelewem internetowym (termin pojawienia się opłaty na koncie to od 3 dni do 2 tygodni, w zależności od formy płatności). Wpłatę należy podpiąć pod wybrany kierunek. Zgodnie z zarządzeniem Rektora z opłaty zwolnieni są wychowankowie domów dziecka oraz pełne sieroty.

UWAGA!

 Osoby będące aktualnie studentami danego kierunku studiów mogą brać udział w postępowaniu rekrutacyjnym na ten sam kierunek, jednak w razie pomyślnego wyniku rekrutacji warunkiem przyjęcia jest uprzednie skreślenie z dotychczasowej listy studentów. Nie jest bowiem możliwe wielokrotne, równoczesne posiadanie statusu studenta tego samego kierunku studiów! Z powyższych względów, w przypadku osób będących już studentami danego kierunku, rekrutujących się ponownie na ten sam kierunek, komisja rekrutacyjna będzie przyjmować dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia dopiero po uprzednim okazaniu decyzji o skreśleniu z listy studentów  bieżącego roku studiów, pod rygorem wydania postanowienia o odmowie wszczęcia postępowania rekrutacyjnego.   

  • Etap 7 - Złożenie przez kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia wymaganych dokumentów w miejscu i terminie wskazanym w systemie elektronicznej rekrutacji.

    Dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną z dopiskiem "rekrutacja - studia stacjonarne" + kierunek studiów  lub "rekrutacja - studia niestacjonarne" + kierunek studiów na adres:

    Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytet Łódzki
    ul. Kopcińskiego 8/12
    90-232 Łódź

     

Możliwe jest również złożenie dokumentów osobiście w dniach i godzinach podanych w zakładkach "Terminy składania dokumentów".

W przypadku wysłania dokumentów pocztą, należy przesłać oryginał świadectwa maturalnego lub kopię poświadczoną notarialnie (preferowane). Oryginał świadectwa należy odebrać z dziekanatu niezwłocznie po rozpoczęciu roku akademickiego. 

Uwaga! Decyzje pozytywne nie są wystawiane. Przyjęcie na studia oznacza wpis na listę osób przyjętych na studia. Informacja ta będzie widoczna na koncie rekrutacyjnym.

  1. Etap 8 - Po przyjęciu na studia zapoznaj się z informacjami dla osób przyjętych na studia stacjonarne / studia niestacjonarne

Odwołania:
Po wszystkich etapach - osoby nieprzyjęte na studia mogą składać odwołania, od chwili odebrania pisemnej decyzji w sprawie. Odwoływanie się od decyzji widocznej w systemie elektronicznej rekrutacji jest przedwczesne i skutkuje wydaniem przez Uczelnianą Komisję Rekrutacyjną postanowienia o niedopuszczalności odwołania.

Akty prawne związane z rekrutacją na Uniwersytecie Łódzkim dostępne są na stronie Internetowa Rekrutacja Kandydatów


 

Kandydat zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 

na studia I. stopnia i jednolite studia magisterskie: 

  • kserokopię świadectwa dojrzałości poświadczoną przez Uniwersytet Łódzki - w przypadku składania osobistego oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości wydany przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu Podkomisji Rekrutacyjnej (w przypadku kandydatów ze starą maturą: wymagana jest kserokopia świadectwa dojrzałości poświadczona przez Uniwersytet Łódzki - oryginał świadectwa dojrzałości wydany przez szkołę kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu komisji rekrutacyjnej) - w przypadku przysyłania dokumentów pocztą należy przesłać oryginał i kserokopię, oryginał należy odebrać później w dziekanacie kierunkowym. 

na studia II. stopnia: 

  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów i suplementu (od 2005 roku) poświadczone przez Uniwersytet Łódzki - w przypadku składania osobistego oryginał dyplomu i suplementu wydany przez szkołę wyższą kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu Podkomisji Rekrutacyjnej - w przypadku przysyłania dokumentów pocztą należy przesłać oryginał i kserokopię, oryginał należy odebrać później w dziekanacie kierunkowym. 

 oraz: 

  • wydrukowana z systemu elektronicznej rekrutacji ankieta osobowa własnoręcznie podpisana przez kandydata.
  • fotografię o wymiarach 35x45 zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (podpisaną na odwrocie imieniem i nazwiskiem), 
  •  wymagane jest okazanie dowodu osobistego Podkomisji Rekrutacyjnej, a w przypadku przysyłania dokumentów pocztą należy zweryfikować dane osobowe w dziekanacie po przyjęciu na studia

W przypadku kandydatów niepełnoletnich konieczne jest złożenie oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego.

Warunkiem koniecznym przyjęcia na studia osób zakwalifikowanych jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów. Niezłożenie dokumentów w określonym terminie oznacza rezygnację ze studiów.

Wydział Prawa i Administracji UŁ
ul. Kopcińskiego 8/12
90-232 Łódź
w sali 0.04 – (poziom 0, beczka A)

  • jednolite studia magisterskie: prawo, tryb stacjonarny
  • I stopień: administracja, tryb stacjonarny

19.07. (piątek) 10.00 - 13.00
20.07. (sobota) 10.00 - 12.00
22.07. (poniedziałek) 10.00 - 13.00
23.07. (wtorek) 14.00 - 17.00

  • II stopień: administracja, tryb stacjonarny

25.07. (czwartek) 14.00 - 16.00
26.07. (piątek) 10.00 - 13.00

  • II stopień: administracja, tryb stacjonarny - II TURA (zapisy ruszają 6 sierpnia!)

23.09. (poniedziałek) 13.00 - 17.00

Dokumenty można przesłać pocztą tradycyjną z dopiskiem "rekrutacja - studia stacjonarne" + kierunek studiów na adres:

Wydział Prawa i Administracji
Uniwersytet Łódzki
ul. Kopcińskiego 8/12
90-232 Łódź

  • prawo i administracja I stopnia

Oczekiwanie na dokumenty wysłane pocztą do 25.07.2024 r. (decyduje data stempla pocztowego – 23.07.2024)

  • administracja II stopnia

Oczekiwanie na dokumenty wysłane pocztą do 30.07.2024 r. (decyduje data stempla pocztowego – 26.07.2024)

  • administracja II stopnia - II TURA

Oczekiwanie na dokumenty wysłane pocztą do 25.09.2024 r. (decyduje data stempla pocztowego – 23.09.2024)

Inauguracja roku akademickiego dla kierunków Wydziału Prawa i Administracji odbędzie się 28.09.2024 r., - sobota, godz. 10.00 w auli czerwonej 2.20.

Uroczysta inauguracja roku akademickiego UŁ odbędzie się w dniu 2 października 2024 r.;

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 3 października 2024 r. i trwają do 2 lutego 2025 r.;

Dni wolne od zajęć dydaktycznych:
31 października 2024 r. – dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne),
2 listopada 2024 r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
od 23 grudnia 2024 r. do 6 stycznia 2025 r. – zimowa przerwa świąteczna,
od 17 do 23 lutego 2025 r. – przerwa międzysemestralna;
 Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 24 lutego i trwają do 9 czerwca 2025 r.

Zarządzenie nr 91 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 20.05.2024 r w sprawie podziału roku akademickiego 2024/2025

Opiekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2024/2025:

Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal

Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak 

LEGITYMACJA STUDENCKA

Opłatę za legitymację w wysokości 22,- zł należy wpłacić na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 1240 3028 1111 0010 2943 5358

Potwierdzenie opłaty za legitymację studencką należy przesłać na adres mailowy lub przesłać pocztą do odpowiedniego pracownika Działu Obsługi Studentów obsługującego wybrany kierunek studiów.

Na kierunkach: prawo stacjonarne, administracja stacjonarna I stopnia, potwierdzenie opłaty należy przesłać najpóźniej do 13 września 2024 r.

Na kierunku administracja stacjonarna II stopnia potwierdzenie opłaty należy przesłać najpóźniej do 20 września 2024 r.

Potwierdzenie opłaty za legitymację studencką przesyłają tylko osoby, które jeszcze nie posiadają legitymacji studenckiej lub chcą dokonać wymiany. 

Wydawanie legitymacji studenckich  dla kierunków stacjonarnych po Inauguracji Wydziałowej tj. 28.09.2024 r. w pokojach kierunkowych:

  • prawo stacjonarne pok. 2.29, 2.30 
  • administracja stacjonarna I i II stopnia pok. 2.08

Dokumenty: legitymacja studencka, będzie wydawana osobom, które przesłały potwierdzenie opłaty za legitymację studencką.

Dział Obsługi Studenta:

Prawo stacjonarne – Monika Adamiak, Izabela Chycińska           
madamiak@wpia.uni.lodz.plichycinska@wpia.uni.lodz.pl

Administracja stacjonarna I stopnia – Marta Wąsiewicz

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Administracja stacjonarna II stopień – Monika Stachlewska
mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Przydatne linki:

Formularze, regulaminy, informacje o opłatach za studia

Lista Działów Obsługi Studenta 

 

Dyżury dla kandydatów chcących złożyć dokumenty osobiście:

Wydział Prawa i Administracji UŁ

ul. Kopcińskiego 8/12

90-232 Łódź

w sali 0.04 – (poziom 0, beczka A)
 

04.09 (środa) 10.00 - 12.00

04.09 (środa) 15.00 - 17.00

05.09 (czwartek) 10.00 - 12.00

05.09 (czwartek) 15.00 - 17.00

06.09 (piątek) 10.00 - 12.00

06.09 (piątek) 15.00 - 17.00
 

Poza godzinami pracy Podkomisji możliwe jest zostawienie dokumentów do skrzynki na Portierni Wydziału

Prawo niestacjonarne wieczorowe – Dorota Getler               
dgetler@wpia.uni.lodz.pl

Prawo niestacjonarne zaoczne – Agata Pryczek    

agata.pryczek@wpi.uni.lodz.pl    

Administracja niestacjonarna I stopnia,– Beata Mielcarek Fiałkowska          
bmielcarek@wpi.uni.lodz.pl    

Administracja niestacjonarna II stopnia; Prawo podatkowe i rachunkowość II stopnia; Prawo zatrudnienia kadry i płace II stopnia – Ewa Andruszkiewicz.
eandruszkiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Potwierdzenie opłaty przesyłają tylko osoby, które jeszcze nie posiadają legitymacji studenckiej lub chcą dokonać wymiany. 

Wydawanie dokumentów dla kierunków niestacjonarnych pierwszego stopnia i jednolitych studiów magisterskich w dniu Inauguracji Wydziałowej

  • prawo niestacjonarne wieczorowe pok. 2.28 
  • prawo niestacjonarne zaoczne, pok. 2.28 
  • administracja niestacjonarna I stopnia pok. 2.27

Dokumenty dla studentów studiów niestacjonarnych zaocznych II stopnia

  • Administracja niestacjonarna II stopnia, 
  • Prawo podatkowe i rachunkowość, 
  • Prawo zatrudnienia - kadry i płace 

Ewa Andruszkiewicz pok. 2.07, eandruszkiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Dokumenty zostaną wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru). 

 Dziekanat wyśle do każdego z osobna, następujące dokumenty: 

a/ umowę w 2 jednobrzmiących egzemplarzach,

b/ legitymację studencką,

c/ ślubowanie 

Obowiązkiem studentów jest: podpisanie umowy i odesłanie jednego podpisanego egzemplarza umowy oraz podpisanego ślubowania na adres Wydziału (ul. Kopcińskiego 8/12, 90-232 Łódź) z dopiskiem na kopercie KIERUNKU np. "Prawo podatkowe i rachunkowość". 

Osoby, które zmieniły miejsce zamieszkania są obowiązane: poinformować o tym fakcie Dziekanat kierunku drogą e-mailową pracowników poszczególnych kierunków. 

Przydatne linki:

Formularze, regulaminy, informacje o opłatach za studia:
https://www.wpia.uni.lodz.pl/student/formularze-i-regulaminy

Lista Działów Obsługi Studenta dostępna jest na stronie https://www.wpia.uni.lodz.pl/student/dzial-obslugi-studentow

WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2023/2024

Zarządzenie nr 106 Rektora UŁ  w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2023/2024
Załącznik nr 9 - Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2023/2024
Załącznik nr 15 - Wysokość opłat za zajęcia nieobjęte programem studiów/ indywidualnym planem i programem studiów w roku akademickim 2023/2024 (studia stacjonarne i niestacjonarne)
Załącznik nr 1- Opłata za zajęcia nieobjęte programem studiów w roku akademickim 2023/2024

W roku akad. 2024/25 forma prowadzenia zajęć dla poszczególnych kierunków przedstawia się następująco:

Kierunki prowadzone w trybie stacjonarnym:

  • Prawo –  zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja I stopnia - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja II stopnia - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,

Kierunki prowadzone w trybie wieczorowym:

  • Prawo –  zajęcia prowadzone  w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,

Kierunki prowadzone w trybie zaocznym:

  • Prawo – zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja I stopnia:

I rok studiów- zajęcia prowadzone w formie online - semestr zimowy oraz letni,

II rok studiów- semestr zimowy -zajęcia prowadzone w formie online;  semestr letni - 5 zjazdów w formie online oraz 5 zjazdów w formie stacjonarnej oraz online - sobota stacjonarnie, niedziela online

III rok studiów- zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  -  semestr zimowy oraz letni

  • Administracja II stopnia:

I rok studiów- zajęcia prowadzone w formie online - semestr zimowy oraz letni,

II rok studiów- zajęcia w semestrze zimowym prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  

  • Prawo zatrudnienia- kadry i płace:

 I rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej: 5 sobót zjazdowych w formie online, 5 sobót zjazdowych w formie stacjonarnej,  wszystkie niedziele zjazdowe w formie online 

II rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online; w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej : wszystkie niedzielne zjazdy stacjonarnie na Wydziale

  • Prawo podatkowe  i rachunkowość:

I rok studiów – w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online – 7 zjazdów oraz w formie stacjonarnej – 3 zjazdy, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online,

II rok studiów – w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej:  wszystkie sobotnie zjazdy zajęcia w formie stacjonarnej.

Informacja o opłatach za studia niestacjonarne w roku akademickim 2024/2025 znajduje się na stronie Uniwersytetu Łódzkiego:

OPŁATY ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UŁ W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025 (logowanie anonimowe)