Obsługa studentów I, II, III, V rok 2024/2025
mgr Monika Adamiak
pokój 2.30
tel. 42 6354644
Szanowni Państwo,
Zgodnie z zarządzeniem Dziekana Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 18.11.2024 r w sprawie organizacji pracy i zajęć oraz funkcjonowania budynku WPiA, w okresie od 21 grudnia 2024 r. do 19 stycznia 2025 r. wszystkie zajęcia, egzaminy, zaliczenia oraz inne czynności dydaktyczne, w tym egzaminy dyplomowe i postępowania w sprawie nadania stopnia doktora, będą odbywać się wyłącznie w formie zdalnej.
Wykorzystane będą środki komunikacji elektronicznej, w szczególności aplikacje MS Teams oraz Moodle.
Linki do zajęć zdalnych będą udostępniane na stronie odpowiednich Katedr lub wysyłane przez USOSmail.
Szkolenie i omówienie studiowania online znajduje się pod linkiem:
Zajęcia z wychowania fizycznego będą odbywały się zgodnie z harmonogramem Studium Wychowania Fizycznego UŁ.
Prosimy o regularne śledzenie komunikatów na platformach UŁ oraz przygotowanie się do zajęć zdalnych zgodnie z obowiązującym harmonogramem.
Link do zarządzenia:
uniwersytetlodzki-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/bbaranska_wpia_uni_lodz_pl/ETCgjacmVCVCp4abVwyU6TABLGxW-_N4DDjN5HODURSIsg
W okresie obowiązywania zarządzenia ulega zmianie tryb pracy Działu Obsługi Studentów.
Kontakt z Pracownikami Działu Obsługi Studentów będzie odbywał się wyłącznie drogą mailową. Wszystkie wnioski składacie Państwo w formie elektronicznej, podpisany skan dokumentu należy wysłać na adres mailowy pracownika obsługującego dany kierunek. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
W wyjątkowych sytuacjach można umówić się z pracownikiem DOS na spotkanie w dziekanacie poprzez wysłanie maila i umówienie się na konkretny dzień i godzinę.
W okresie od 24.12.2024 r. do 01.01.2025 r. Dział Obsługi Studenta będzie nieczynny z uwagi na przerwę świąteczną.
Z dniem 1 stycznia 2025 roku nastąpi zmiana numeru rachunków bankowych dla opłat za kształcenie na Uniwersytecie Łódzkim i za akademiki. Zmiana ta jest konieczna ze względu na usprawnienie procesów finansowych oraz zapewnienie większego bezpieczeństwa transakcji.
Wraz z rokiem 2025 każda osoba studiująca będzie mieć przydzielony swój indywidualny numer rachunku:
Nowe numery rachunków pojawią się z dniem 1 stycznia 2025 roku w USOSWeb:
Jeśli korzystasz z opcji „stałych zleceń” lub „poleceń zapłaty”, koniecznie z dniem 1 stycznia 2025 zaktualizuj numer rachunku w swojej bankowości elektronicznej.
Zmiana dotyczy wszystkich studiujących wnoszących opłaty w złotówkach. Opłaty w EUR pozostają bez zmian i wnoszone są na rachunek bankowy wskazany przez UŁ.
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.
Lista pracowników obsługujących dany kierunek jest dostępna pod adresem
link: https://www.wpia.uni.lodz.pl/struktura/dzial-obslugi-studentow
Wzory wniosków studenckich dostępne pod adresem:
https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy
Podpisane skany wniosków studenckich przesyłacie Państwo na adres do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku.
Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Ocena z seminarium magisterskiego może być wpisana do systemu USOS pod warunkiem że, student uzyskał zaliczenie wszystkich obowiązujących przedmiotów i praktyk w toku studiów i wgrał pracę do sytemu APD. Kierujący pracą po zatwierdzeniu pracy dyplomowej w systemie APD wpisuje ocenę z seminarium dyplomowego do systemu USOS.
Wgrywając pracę do systemu APD student zatwierdza oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy oraz dodaje drugie oświadczenie o udostępnieniu pracy w repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Oświadczenie to wprowadzane jest przez studenta do systemu APD jako oddzielny plik PDF, niepodlegający badaniu antyplagiatowemu.
Link:www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy
W przypadku wystąpienia zdarzeń, które uniemożliwiają składanie egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot w terminach sesji egzaminacyjnej, Student ma prawo na swój wniosek ubiegać się o przesuniecie terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot.
O przesunięciu terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot decyduje Dziekan na podstawie wniosku studenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może przesunąć termin składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot, o kolejny miesiąc.
Awans
Wniosek o awans może dotyczyć tylko przedmiotu z kolejnego (bezpośrednio wyższego) roku studiów, jeżeli okresem zaliczeniowym jest rok akademicki.
Wniosek o awans należy złożyć nie później niż w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć z danego przedmiotu. Przesunięcie przez dziekana terminu do składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot nie wstrzymuje biegu terminu do złożenia wniosku o awans.
Wniosek o wykreślenie/rezygnację z awansu może być złożony nie później niż do 30 listopada w semestrze zimowym, a w semestrze letnim do 31 marca danego roku akademickiego.
Student, który nie zaliczył przedmiotu z awansu, powtarza go na roku studiów, którego programem jest objęty ten przedmiot.
Ocena uzyskana bez zgody na awans nie jest uwzględniana przy zaliczeniu roku.
PODZIAŁ SEMESTRU ZIMOWEGO W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025
Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 2 października 2024 r.
Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 28 września 2024 r., o godz. 10.00, w auli czerwonej (2.20)
Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 3 października 2024 r. i trwają w semestrze zimowym
do 2 lutego 2025 r.
Zajęcia dla studiów niestacjonarnych zaocznych rozpoczynają się 19 października 2024 r.,
dla administracji niestacjonarnej pierwszego stopnia 19 października 2024 r. - 9 zjazdów.
SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2024 R. DO 2 MARCA 2025 R.
Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2024/2025 r.:
Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 24 lutego i trwają do 9 czerwca 2025 r.
DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2024/2025 r.
Pon. - 13 | Wt. - 15 | Śr. - 15 | Czw. - 15 | Pt. - 15 | Sob. (zjazdy) | Nd. (zjazdy) | |
październik | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 9,16,23,30 | 3,10,17,24 | 4,11,18,25 | 19,26 | 20,27 |
listopad | 4,18,25 | 5,12,19,26 | 6,13,20,27 | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 16,23 | 17,24 |
grudzień | 2,9,16 | 3,10,17 | 4,11,18 | 5,12,19 | 6,13,20 | 7,14 | 8,15 |
styczeń | 13,20,27 | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 9,16,23,30 | 10,17,24,31 | 11,18,25 | 12,19,26 |
luty |
|
|
|
|
| 1 | 2 |
Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych w semestrze zimowym 2024/2025 r.:
19-20.X., 26-27.X.,16-17.XI.,23-24.XI.,7-8.XII.,14-15.XII.,11-12.I.,18-19.I.,25-26.I.,1-2.II. 2025 r
Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:
19-20.X., 26-27.X.,16-17.XI.,23-24.XI.,7-8.XII.,14-15.XII.,11-12.I.,18-19.I.,25-26.I. 2025 r.
Zapisy na zajęcia pod adresem:
https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/zapisy-na-zajecia
PODZIAŁ SEMESTRU ZIMOWEGO W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025
Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 2 października 2024 r.
Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 28 września 2024 r., o godz. 10.00, w auli czerwonej (2.20)
Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 3 października 2024 r. i trwają w semestrze zimowym
do 2 lutego 2025 r.
Zajęcia dla studiów niestacjonarnych zaocznych rozpoczynają się 19 października 2024 r.,
dla administracji niestacjonarnej pierwszego stopnia 19 października 2024 r. - 9 zjazdów.
SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2024 R. DO 2 MARCA 2025 R.
Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2024/2025 r.:
Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 24 lutego i trwają do 9 czerwca 2025 r.
DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2024/2025 r.
Pon. - 13 | Wt. - 15 | Śr. - 15 | Czw. - 15 | Pt. - 15 | Sob. (zjazdy) | Nd. (zjazdy) | |
październik | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 9,16,23,30 | 3,10,17,24 | 4,11,18,25 | 19,26 | 20,27 |
listopad | 4,18,25 | 5,12,19,26 | 6,13,20,27 | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 16,23 | 17,24 |
grudzień | 2,9,16 | 3,10,17 | 4,11,18 | 5,12,19 | 6,13,20 | 7,14 | 8,15 |
styczeń | 13,20,27 | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 9,16,23,30 | 10,17,24,31 | 11,18,25 | 12,19,26 |
luty |
|
|
|
|
| 1 | 2 |
Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych w semestrze zimowym 2024/2025 r.:
19-20.X., 26-27.X.,16-17.XI.,23-24.XI.,7-8.XII.,14-15.XII.,11-12.I.,18-19.I.,25-26.I.,1-2.II. 2025 r
Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:
19-20.X., 26-27.X.,16-17.XI.,23-24.XI.,7-8.XII.,14-15.XII.,11-12.I.,18-19.I.,25-26.I. 2025 r.
ROK AKADEMICKI 2024/25
Informacja ze Studium Języków Obcych UŁ o zajęciach z dodatkowego lektoratu uzupełniającego z języka niemieckiego:
SJO UŁ uprzejmie informuje, że powstały w tym semestrze 3 grupy zajęciowe (do wyboru) służące przygotowaniu do lektoratu programowego z j.niemieckiego:
Zajęcia rozpoczynają się od 18.11.2024 i obejmą 10 spotkań po 3h lekcyjne każde, są to zajęcia bezpłatne.
DROGIE STUDENTKI, DRODZY STUDENCI,
W semestrze letnim jako studenci pierwszego roku studiów I stopnia oraz jednolitych magisterskich rozpoczną Państwo naukę języka obcego w ramach lektoratu programowego. Prosimy o zapoznanie się z kilkoma ważnymi informacjami
pokój 2.30
tel. 42 635 63 60
Godziny dyżuru:
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź. Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru
Godziny dyżuru:
Obsługa studentów I, II, III, V rok 2024/2025
pokój 2.29
tel. 42 6356352
Godziny dyżuru
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
mgr Agata Pryczek - prawo zaoczne II,III,IV,V rok 2024/2025
pokój 2.28
tel. 42 6354647
Godziny dyżuru
Godziny dyżuru
pokój 2.27
tel. 42 6356351
Godziny dyżuru
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru:
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
pokój 2.09
tel. 42 6354646
eandruszkiewicz@wpia.uni.lodz.pl
mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno - II rok 24/25
pokój 2.09
tel. 42 6354643
Godziny dyżuru
Poniedziałek - kontakt mailowy
Wtorek-15:30 - 17:30
Środa- kontakt mailowy
Czwartek - 12:30 - 14:30
Piątek -kontakt mailowy
Sobota zjazdowa - 8:00-11:00
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno
pokój 2.09
tel. 42 6354643
Godziny dyżuru:
Poniedziałek - kontakt mailowy
Wtorek-15:30- 17:30
Środa- kontakt mailowy
Czwartek - 12:30 - 14:30
Piątek -kontakt mailowy
Sobota zjazdowa - 8.00-11.00
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru
Poniedziałek - kontakt mailowy
Wtorek-15:30 -17:30
Środa- kontakt mailowy
Czwartek - 12:30 - 14:30
Piątek -kontakt mailowy
Sobota zjazdowa - 8:00-11:00
PROGRAM MOST
Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja odbywa się wyłącznie za pomocą Internetowej Rejestracji Kandydatów poprzez stronę https://most.amu.edu.pl/kto-moze-uczestniczyc/rekrutacja-krok-po-kroku/
Po wpisaniu danych proszę wydrukować wniosek i złożyć go w dziekanacie do p. Beaty Barańskiej (p. 2.30) .
Wnioski można składać w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10:00 - 12:00.
Zapraszamy na MOST i do śledzenia naszego profilu na FB (https://www.facebook.com/programmost2000) , gdzie na bieżąco publikujmy porady, informacje i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.
Kontakt WPiA
mgr Beata Barańska
pokój 2.30
tel. (042) 635 63 60
email: bbaranska@wpia.uni.lodz.pl
Szczegółowe informacje o programie MOST na stronie Uniwersytetu Łódzkiego
https://www.uni.lodz.pl/wyjazdy-krajowe-program-most
Drogie Studentki, Drodzy Studenci,
Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST na semestr letni roku akademickiego 2024/2025
Przed Wam otwierają się więc nowe perspektywy – semestr studiów na zupełnie innej uczelni, w całkowicie nowym mieście
To, jak? Morze, góry, wielkie miasto, mniejsze miasto? Wymarzone i unikatowe przedmioty, współpraca z kołem naukowym, uczestnictwo w wykładach i poznanie Profesora, którego prace czytaliście i byliście nimi zainspirowani?
Macie jeszcze trochę czasu na decyzję - rekrutacja potrwa od dzisiaj, tj. 31 października do 30 listopada. Czekajcie na kolejne informacje i oczywiście zadawajcie pytania – chętnie na wszystkie odpowiemy
Pamiętajcie, czeka na Was ponad 20 uczelni i kilkaset kierunków. Koniecznie kliknijcie w link prowadzący do panelu rekrutacyjnego:
https://irkmost.amu.edu.pl
Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Programu MOST https://most.amu.edu.pl
Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji
Jak aplikować do Programu?
Wejdź na stronę https://irkmost.amu.edu.pl/pl/home/
Zapoznaj się z ofertą aktualnej rekrutacji i po prostu wybierz interesujący Cię kierunek. Do Programu zaaplikujesz przez Internet, a szczegóły dotyczące dalszych procedur i dokumentu, pod którym należy uzyskać podpis (Pro)Dziekana są oczywiście opisane na naszej stronie internetowej https://most.amu.edu.pl/kto.../rekrutacja-krok-po-kroku/
Program MOST
DYŻUR:
STUDIA STACJONARNE
Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal
Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak
STUDIA NIESTACJONARNE
Administracja II stopnia niestacjonarna – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk
Prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ
Prawo wieczorowe – dr Lena Fijałkowska
DYPLOMY i PRAKTYKI
Aktualne informacje o dyżurach dziekanów znajdują się w zakładce WŁADZE WYDZIAŁU.
Wydawanie biletów rozpoczyna się 30 minut przed dyżurem i kończy 20 minut przed zakończeniem. Każdy bilet jest identyfikowany po numerze pesel wprowadzonym na biletomacie. piekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2023/2024:
pokój 2.11
tel. 42 6354616
e-mail: international.office@wpia.uni.lodz.pl